Zapraszamy do Strefy Klienta przeznaczonej dla Mieszkańców obsługiwanych przez nas obiektów.
Login i hasło do logowania znajduje się w pierwszym zawiadomieniu, które dostarcza Administrator w ciągu dwóch miesięcy od momentu rozpoczęcia współpracy. Każdy z Mieszkańców może w Strefie sprawdzić aktualny stan salda, uzyskać informacje z wirtualnej tablicy ogłoszeniowej, zapoznać się z ważnymi dokumentami.Wszelkie uwagi dotyczące zamieszczonych informacji księgowych prosimy zgłaszać na adres ksiegowosc@c-zn.pl lub telefonicznie podczas dyżurów księgowości pod numerem 22 658 05 54 (wtorki godz. 13:00-19:00, środy w godz. 10:00-12:00).

Ważne! Zmieniamy system obsługujący Strefę Klienta. Znana Państwu dotychczas e-kartoteka jest wciąż czynna: znajdą tam Państwo archiwalne materiały, uchwały i dokumenty. Obecne saldo sprawdzić można już w nowej Strefie Klienta DOM5. W celu uzyskania/odzyskania danych do logowania prosimy o kontakt z administratorem. Przepraszamy za potencjalne utrudnienia.

Podpowiedzi do logowania: login do e-kartoteki to pierwsza litera imienia i nazwisko, zaś dostęp do Strefy Klienta DOM5 gwarantuje nam login będący ciągiem cyfr.

Strefa Klienta DOM5 e-kartoteka